poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowy początek !!

Hej misiaczki !

A wiec sama nie wiem od czego zacząć. Nie miałam styczności z moim blogiem ładnych parę miesięcy, odzwyczaiłam się od pisania postów, całkowicie zapomniałam jakie to fajne uczucie widząc, ze liczba obserwatorów wzrasta, i przede wszystkim zapomniałam uczucie jakie miałam  czytając komentarze, które bardzo motywowały do dalszego działania.


W moim życiu pozmieniało się bardzo wiele, zmieniłam całkowicie styl teraz ubieram się praktycznie na czarno, i przede wszystkim poznałam wspaniała osobę no której bardzo mi zależy. Pod wpływem tej osoby zmieniłam się na lepsza siebie i zdecydowanie dojrzałam.



Tak jak widać usunęłam wszystkie dotychczasowe posty, ponieważ chciałam na nowo wystartować z pusta karta, wiec trzymajcie za mnie kciuki, aby teraz było lepiej z moja organizacja i systematycznością względem bloga.


                                                                                                   

4 komentarze:

  1. Powodzenia na nowo w blogowaniu ;*
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    www.stylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś c:
    Fashion-nay.blogspot.com
    Zapraszam i przepraszam za spam ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś w takim wieku, gdzie właśnie poszukuje się siebie i własnego stylu, ja też eksperymentowałam z wizerunkiem :) wiec udanych poszukiwań :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń