poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowy początek !!

Hej misiaczki !

A wiec sama nie wiem od czego zacząć. Nie miałam styczności z moim blogiem ładnych parę miesięcy, odzwyczaiłam się od pisania postów, całkowicie zapomniałam jakie to fajne uczucie widząc, ze liczba obserwatorów wzrasta, i przede wszystkim zapomniałam uczucie jakie miałam  czytając komentarze, które bardzo motywowały do dalszego działania.


W moim życiu pozmieniało się bardzo wiele, zmieniłam całkowicie styl teraz ubieram się praktycznie na czarno, i przede wszystkim poznałam wspaniała osobę no której bardzo mi zależy. Pod wpływem tej osoby zmieniłam się na lepsza siebie i zdecydowanie dojrzałam.



Tak jak widać usunęłam wszystkie dotychczasowe posty, ponieważ chciałam na nowo wystartować z pusta karta, wiec trzymajcie za mnie kciuki, aby teraz było lepiej z moja organizacja i systematycznością względem bloga.


                                                                                                   

6 komentarzy:

  1. Powodzenia na nowo w blogowaniu ;*
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    www.stylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Your review is nice I was also looking for these kind of review. Nice detail share by you thanks you for this amazing article. I am also looking to make my blog http://guruofmovie.com better So that some one can also share detail of my blog on any other page.

    OdpowiedzUsuń
  4. Good collection seen in your article regular putting nice contain keep it up. I am trying to be like you on my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jesteś c:
    Fashion-nay.blogspot.com
    Zapraszam i przepraszam za spam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś w takim wieku, gdzie właśnie poszukuje się siebie i własnego stylu, ja też eksperymentowałam z wizerunkiem :) wiec udanych poszukiwań :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń